خانواده بزرگ فردای روشن علم
سلام
ارزشیابی نیم سال اول از ابتدای دی ماه لغایت 15 دی ماه در دبستان برگزار گردید.
ارزشیابی از دانش آموزان به صورت کیفی توصیفی و با توجه به عملکرد دانش آموزان از ابتدای سال تحصیلی می باشد.
ارزشیابی کیفی-توصیفی شکلی از ارزشیابی تحصیلی ـ تربیتی است که در آن معلم با مشارکت فعال دانشآموز و اولیای ایشان، با استفاده از ابزارهایی، در زمینه تلاشها، پیشرفتها و موفقیتهای دانشآموزان اطلاعات جمع میکند و با طبقهبندی، تحلیل و تفسیر آنها، به دانشآموزان کمک میکند بهتر یاد بگیرند و مشکلات یادگیری خود را برطرف کنند. هدف اصلی در ارزشیابی توصیفی، بهبود شرایط یادگیری دانشآموزان با حذف اضطرابهای نامطلوب ناشی از برگزاری امتحانات و بازخوردهای عددی است.
جهت اطلاع بیشتر به مقاله ذیل مراجعه فرمایید: