مدرسه فردای روشن علم

مدرسه فردای روشن علم

logo

مدرسه فردای روشن علم

ورود
نوشته شده در 18 دی 1401، ساعت 04:45

ارزشیابی نیمسال اول

ارزشیابی نیمسال اول
خلاصه مطلب

 ارزشیابی نیم سال اول از ابتدای دی ماه  لغایت 15 دی ماه برگزار  گردید.

خانواده بزرگ فردای روشن علم

سلام

 ارزشیابی نیم سال اول از ابتدای دی ماه  لغایت 15 دی ماه در دبستان برگزار گردید.

ارزشیابی از دانش آموزان به صورت کیفی توصیفی و با توجه به عملکرد دانش آموزان از ابتدای سال تحصیلی می باشد.

ارزشیابی کیفی-توصیفی شکلی از ارزشیابی تحصیلی ـ تربیتی است که در آن معلم با مشارکت فعال دانش‌آموز و اولیای ایشان، با استفاده از ابزارهایی، در زمینه تلاش‌ها، پیشرفت‌ها و موفقیت‌های دانش‌آموزان اطلاعات جمع می‌کند و با طبقه‌بندی، تحلیل و تفسیر آن‌ها، به دانش‌آموزان کمک می‌کند بهتر یاد بگیرند و مشکلات یادگیری خود را برطرف کنند. هدف اصلی در ارزشیابی توصیفی، بهبود شرایط یادگیری دانش‌آموزان با حذف اضطراب‌های نامطلوب ناشی از برگزاری امتحانات و بازخوردهای عددی است.

 

جهت اطلاع بیشتر به مقاله ذیل مراجعه فرمایید:

مقاله ارزشیابی کیفی - توصیفی

ارزشیابی نیمسال اول

ویراستار مدرسه
عمومی
18 دی 1401، ساعت 04:45۲۰ دقیقه مطالعه
ارزشیابی نیمسال اول
خلاصه مطلب

 ارزشیابی نیم سال اول از ابتدای دی ماه  لغایت 15 دی ماه برگزار  گردید.

خانواده بزرگ فردای روشن علم

سلام

 ارزشیابی نیم سال اول از ابتدای دی ماه  لغایت 15 دی ماه در دبستان برگزار گردید.

ارزشیابی از دانش آموزان به صورت کیفی توصیفی و با توجه به عملکرد دانش آموزان از ابتدای سال تحصیلی می باشد.

ارزشیابی کیفی-توصیفی شکلی از ارزشیابی تحصیلی ـ تربیتی است که در آن معلم با مشارکت فعال دانش‌آموز و اولیای ایشان، با استفاده از ابزارهایی، در زمینه تلاش‌ها، پیشرفت‌ها و موفقیت‌های دانش‌آموزان اطلاعات جمع می‌کند و با طبقه‌بندی، تحلیل و تفسیر آن‌ها، به دانش‌آموزان کمک می‌کند بهتر یاد بگیرند و مشکلات یادگیری خود را برطرف کنند. هدف اصلی در ارزشیابی توصیفی، بهبود شرایط یادگیری دانش‌آموزان با حذف اضطراب‌های نامطلوب ناشی از برگزاری امتحانات و بازخوردهای عددی است.

 

جهت اطلاع بیشتر به مقاله ذیل مراجعه فرمایید:

مقاله ارزشیابی کیفی - توصیفی